Гарантія

Гарантійний термін – один з найважливіших критеріїв споживчого вибору того чи іншого виробу. Гарантійний термін – чисельна величина, виражена в заданих одиницях виміру, протягом яких діють гарантійні зобов’язання постачальника (виготовлювача).https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D1%96%D1%8F

Претензії від Покупця приймаються магазином, який продав товар, протягом гарантійного терміну з обов’язковим додатком договору – рахунку. Гарантія виробника на матраци і м’які меблі – 12 місяців, на корпусні та вироби з натурального дерева – 18 місяців з дня придбання меблів.

У разі додаткової покупки меблів конструкція, відтінок, колір тканини, обробка та комплектуючі можуть відрізнятися від раніше використовуваних, за що Продавець відповідальності не несе.

Товар, проданий із знижкою з експозиції магазину, може мати недоліки, що виникли в процесі експлуатації в якості зразка в торговому залі і в результаті повторної збірки, в цьому випадку, після передачі в магазині товару покупцеві претензії за зовнішнім виглядом не приймаються.

Регулювання меблевих петель і висувних систем не відноситься до гарантійного обслуговування і проводиться Покупцем самостійно.

Гарантійне обслуговування неможливо при:
  • Самостійній збірці
  • Неправильній експлуатації
  • Знаходженні меблевого виробу в непридатних умовах
  • Інші обставини, які прямо вказують на те, що дефект не є заводським
  • Якщо ж дефект або пошкодження було з Вашої вини, то заміна можлива тільки за додаткову плату
Щоб уникнути подібних непорозумінь, просто будьте пильні при прийомі товару, переглядайте меблі, в разі самостійної збірки і виявленні дефекту, припиніть збірку, сфотографуйте дефект і негайно повідомте нам.
На замітку:
  • якщо при отриманні меблів ви виявили нестачу будь-якої його частини (фурнітури, полки і т. д.), передзвоніть менеджеру по тел. (098) 214-99-60, і ми все виправимо.
Дефектами меблів з натуральних матеріалів не вважаються:
  • несуттєву відміну кольору і малюнка від товару на фотографії
  • дрібні тріщини, що носять назву «ефект розтріскування»
  • Роблячи покупки в нашому інтернет-магазині, кожен покупець може бути повністю впевнений, що він завжди може розраховувати на якісне гарантійне обслуговування.
Додаткові умови

Куплені меблі належної якості (в т.ч. матраци), що не підійшли за розміром, формою, габаритами, фасоном, жорсткістю, забарвленням або комплектацією, обміну та поверненню не підлягають. Продавець може прийняти такий товар, якщо він знаходиться в запакованій і непошкодженій упаковці, в збірці не був, за умови відшкодування витрат на транспортування: при поверненні товарів на суму до 10 000 грн. – 250 грн., І при поверненні товарів на суму понад 10 000 грн. – 350 грн.

 

ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ